Siguenos en Picasa Instagram Pinterest Siguenos en Picasa

10 de juny 2014

Marga i Jaume, the wedding!



Tot un repte!
En Jaume i la Marga em van demanar si volia ser la fotògrafa del seu casament i la reacció va ser una barreja de il·lusió, emoció i terror... tot així barrejadet.
El dia del casament és d'aquells dies que no oblides mai, i que t'agrada recordar tot sovint, i les fotografies d'aquest dia són una eina molt important per poder fer-ho.
Vam seure, vam parlar, vam deixar les coses ben clares, jo tinc un estil de fotografia que si es caracteritza per alguna cosa és per treballar amb llum natural, no m'agrada utilitzar flaixos, i això crec que és una cosa molt important a parlar, ja que les condicions en alguns llocs i moments del dia no són les òptimes per aquest tipus de fotografia.
Tot i això, amb un bon equip es pot treballar encara que les condicions de llum no siguin les òptimes, i és el que vam acordar. A ells els agradava el meu estil, i jo vaig agafar aire i vaig saber que podia fer-ho.

Aquest és un petit recull d'un gran dia, que començava a casa d'en Jaume...calma i tranquil·litat, nervis continguts...
Continuava a casa la Marga, que ja era tota una festa... tota la família i mig veïnat van voler compartir aquell moment d'alegria...
I no... no veieu doble... la Marta i la Marga són bessones, i són com dues gotes d'aigua! sort del vestit que ens ajudava ;-)

Van triar una ermita marinera per casar-se... quin lloc tant especial...
Arriba el gran moment..... no em digueu que el vestit no era una preciositat....





La Marga i en Jaume són castellers, i quan un casteller es casa, és tradició que la colla ho celebri fent un pilar en el seu honor després de la cerimònia. És la seva forma de felicitar-los i de fer-los emocionar encara més!

Després de la cerimonia, una estoneta de tranquilitat i unes quantes fotos de la parella acabada de casar.

Guapooooosssssssssssssssss!!!
I un cop ben retratats... cap al convit... comença la festa!


Marga, Jaume... moltes gràcies per confiar en mi per un dia tant especial... sou una parella genial!

1 comentaris :

Eva ha dit...

Precioses, Mireia! m'han agradat moltíssim. Has sapigut captar moments molt especials, ells estàn guapíssims i les fotos seran el millor record que tindran. Què emocionant lo dels castellers, se'm posaria la pell de gallina!
Una abraçada, bonica.

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per deixar un comentari!

 
Cerca'ns a Google+