Siguenos en Picasa Instagram Pinterest Siguenos en Picasa

25 de novembre 2013

Calendari d'Advent Handmade



M'encanta la tradició dels calendaris d'Advent com a compte enrere per l'arribada de Nadal, m'agraden molt les tradicions nadalenques, i més des de que les podem gaudir amb la il·lusió de la Barrufeta, el Nadal amb nens és molt més Nadal....

Fins l'any passat, vam anar fent amb els calendaris d'Advent de les finestretes amb xocolatina, però la veritat és que ja tenia ganes de fer-ne un més casolà, més personal, i aquest any per fi he aconseguit  fer-li la sorpresa a la peque.

La seva cara d'il·lusió al veure'l ahir al matí no té preu!!

Aquest any fem dos comptes enrera, el del calendari d'Advent, i ara el compte enrera per poder començar-lo!

De fet, fer un calendari d'aquest tipus no té perquè ser gens complicat. El format és important, però encara ho és més el que hi posem a dins.

Aquests són alguns dels calendaris que vaig anar trobant i en els que m'he inspirat per fer el nostre:
 Adventskalender
http://ellies.christinaa.de/?p=885
http://www.poppytalk.com/2012/11/diy-shipping-tag-advent-calendar.html
http://mostlovelythings.com/advent-calendar-2/#.UozyFMSkpbU


I aquest és el nostre, per ser el primer, n'estic prou contenta ;-)



Les pinces les vaig comprar l'any passat a la botiga Casa. La resta de coses, els sobres kraft vermells, la corda bakers twine i la decoració nadalenca, que són complements de scrap, a Les Parisinnes, la botiga de scrap de Torroella.
Tot plegat, no crec que hagi arribat a 10€.

A dins.... Notes amb plans nadalencs com decorar l'arbre, fer galetes pels Reis, peli de Nadal i crispetes sota la manteta del sofà, unes entrades per un concert de Nadal, enganxines, i com no.... xocolatines i alguna altra xuxe ;-)

Estem desitjant que arribi el dia 1 per començar a obrir-lo!!!


0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per deixar un comentari!

 
Cerca'ns a Google+